alla gäster borta...

0-53103427909d64dd34e2e3a1e65fa07d.png

Nu har alla gått o ja e sjukt trött plus att jag ska jobba i morgon. Ja hade jätteroligt fram till en viss person ska förstöra allt, tycker verkligen inte om henne, men vad hör man inte för familjen, som ni kan se fick jag en massa fint, ringen från mina föräldrar, en annan ring från min kusin, ett kors av min andra kusin. En dkny klocka från min yngsta storebror o hans underbara fru. Ett par skor och en flaska fint vin Sen blev det en massa kuvert med pengar, ja hade verkligen inte förväntat mig något allt jag önskade mig va en trevlig kväll med nära och kära men självklart ska vissa förstöra kvällen, inte står man ut med att någon annan är i centrum. Ush e så ledsen att vissa e som dem e. Men men nu ska jag plocka lite sen försöka sova. Men sov gott på er så lovar jag att svara på alla kommentarer i morgon


Kommentarer
Postat av: Cristian

Det var INGA dåliga presenter! :)

2009-06-15 @ 01:08:39
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0