god morgon på er

5622f9fd8e60080c383ef6889b7b9545.png

god morgon på er, Sorry för en urusel bloggdag igår men ja har mina anledningar först va jag inte hemma utan va i centrum med svägerskan och beställde lite grejer till överraskningsfesten på lördag. Festen e till mina föräldrar som varit gifta i 40 år. Efter det krånglade batteriet till bilen, tydligen e det så att om man aldrig kör riktigt långa streckor säger den i från sig till slut och nu gjorde min det. Hur som helst blev ll väldigt mkt när ja kom hem o då va det sängdags. Vad hittade ni på lördag för skoj igår då? Nej nu e ja på jobbet hörs sen


Kommentarer
Postat av: Mandy

Hallå där!



Jag var på överklassfest och hälsade på min pojkväns mamma i helgen sen var jag även en vända hem till min mamma i måndags tills igår.. så jag ahr inte heller bloggat så himla mkt faktiskt..



Va händer i dag då ? Har ni med sol??



Pusspuss

2009-07-15 @ 10:34:27
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0