Surt

Hade gjort klart nästan hela moodboarden när smart som jag är glömmer att spara, eller jag hade sparat en två ggr och det var vid första delen. Vad händer då? Jo skärmen blir helt svart och ja får itne i gången så ja startar om datorn och nu funkar den:) Så nu är jag helt klar med Moodboarden för grupparbetet som handlar om utbildning till föräldrar om mobbing och friends, så nu har jag gjort en moodboard om detta. ( Jag tror iallfall att det är detta det ska handla om, har som sagt inte varit delaktig, fy på mig men ja står för det)

Alla bilder är lånade från nätet och i och med att det är i utbildningssyfte får man låna dem=)

Vad tycker ni ser den okej ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0