skor

Ush vad det är svårt att komma på rubrik!

Snackade nyss med min äskling han skulle plocka upp sin kompis från en bar och sedna köra hem honom, men först skulle han ta en kaffe meddem så han ringer mig efter det, ja saknar verkligen min gubbe.

Fick även reda på att han var o skulle kolla efter skor idag och dem han var med ville att han skulle ha finskor med rund eller fyrkantigt framtill, och det är juh bara sååå fult, i och med att han bara har storlek 41 så ser hans fötter minimala ut om han har sånna skor. Så ush på er, inte rekomendera sånt till min älskling! Men som tur är vet han att ja hatar sånt så han köpte inte det hehe.

rund tå kan vara fint på tjejer och killar med lite större storlek men inte på min gubbe. Vad tycker ni om herrskor med rundt eller fyrkantigt framtill? 

Nu sitter ja o lyssnar på musik hörav mig snart och säger god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0