"Over and over this love is sweet"

hej blogg!

Nu har jag och min pojke haft en av våra vanliga tjafs som sker nästan dagligen. Vi håller på och har köpt en massa nya möbler oh inredningsgrejer hem till dess att vi flyttar in tillsammans på heltid! Så nu har vi bara ett köksbord, en lampa till sovrummet plus bordslampor dit, sen vill jag även att vi ska byta matta i vardagsrummet så är allt perfekt!

Men min pojke har hakat upp sig på runda bollar till lampor, just nu har vi en stor vit "boll" som jag kallar det för i sovrummet, och vi  är överrens om att byta den, men nej då tittar han på andra jävla bollar,öven till sidoborden, och det passar verkligen inte med vår säng som är en antik säng från 1800-talet (har en mörkbrun färg) som jag bara älskar och den passar heller inte med våra svarta soffor och mörkbruna nästan svarta vardagsrumsmöbler, men nee han vägrar sluta köpa bollar, sist vi va på IKEA köpte hanen som han ville ha bredvid TV:n och ja tyckte synd om honom och tyckte okej. Men inte i sovrummet.

Så snälla hjälp mig vart kan jag hitta snygga svarta bordslampor och en snygg taklampa till sovrummet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0