Jag e så glad

Ibland känner man sig glad och verkligen uppskattar det man har, min älskling ringde mig nyss han är i Kista och på övervåningen bredvid Chlas ohlsson ungefär finns det ett ställe som säljer en massa gott, alla från Majs till crackers till godis, och eftersom jag älskar deras majs och crackers åkte min pojke dit och frågade om jag ville ha crackers med ost eller mexican smak och om jag ville ha någon smak på min majs. E inte han bara för gullig?

Nu längtar jag bara till i  morgon för jag vet att jag har någon gott som väntar på mig:) sen har han en övverraskning till mig oxå fast han berättar inte vad, han e juh bara så underbar:) Jag uppskatta verkligen smågester mer än de stora, T.ex. han vet att jag fryser om tårna så han kan köpa ett par tjocka strumpor eller varma tofflor, eller om jag är sugen på något så kan han bara komma med det, eller om han hämtar mig från skolan så kan han ha en ros med sig bara för att han kände för det. älskar verkligen så överraskningar.

Brukar eran partner göra sånt för er om ni nu har en?

mums=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0