hemma igen

Nu var man hemma igen från fikat, alltid lika trevligt att träffa min kära broder och hans fru, vi ska även kanske hitta på något  i morgon om hans fru orkar, hon e juh som sagt gravid och då vet man aldrig med henne=) men förhoppningsvis mår hon bra och orkar gå ut så då ska vi på dubbeldate=)

fick nyss reda på att jag börjar kl 8 i morgon och inte 7 som jag trott, men däremot slutar jag 16.30 i stället för 15,30 ska man bli sur eller glad? Visst är det skönt att sova (om det nu går) men sammtidigt är det väldigt skönt att sluta tidigt oxå. Förresten var det någon som nappa på min sovidé med godnatt sagan? hehe

nu ska jag kolla lite på mina favvo bloggar och mail sedan återkommer jag=)

ps. detta var mitt 100:e inlägg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0