God morgon

God morgon om man nu kan säga så=)

Har ni sovit gott? Själv vaknade jag för en stund sen och det vra riktigt skönt att få sova ut. Ska snart åka hem till mig städa lite sen bara koppla av, kanske träffa min stora syster saknar henne och hennes barn, hon har tre stycken men den yngsta e verkligen så rolig, han e 6 år och kommer med dem roligaste kommentarerna.

Sist jag träffade honom berättade han att hans kompis sa att killar har juveler medan tjejer har Jordgubbar, hehe det tyckte jag var lite roligt, undrar vart barn får allt ifrån? Har några av er barn, eller småsyskon eller bara ha hört något barn säga något roligt tidigare?

Nå vad ska ni göra idag?

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0