Förlåt

Hej blogg

Förlåt att jag varit så värdelös på att uppdatera sista veckan men har verkligen haft mycket att göra, sen har det pågått så mkt i mitt personliga liv att jag inte orkat med nåt, och nu har jag fått en upenbarelse. Jag älskar skor, alla möjliga skor och ja brukar ALLTID trösta eller belöna mig själv med att köpa skor.

Eftersom ja mått så dåligt men ändå klarat av vardagen kände jag att ja ska belöna mig med ett par skor n och så köper jag mina favvoskor när de kommer ut i mitten av december, så ja köppte mig ett par låga balleringa skor från Bianco, jätte söta verkligen,  vill ni se?

Hur som helst ja va glad när jag gick ut i ur butiken och kände wow nu kommer ja vara glad för dagen, men så plötsligt inser jag, F*N ja mår inte bra=( tänk om ja längr inte mår bra av skor, hur ska ag då trösta/belöna mig själv?

Någon som har ett tips på vad ja kan göra för att må bra av det igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0