Faster Sandra=)

God morgon!

Sitter på Biblioteket oh pluggar när jag fick ett sms av min äldsta bror där han skrev :

"Grattis Sandra, kl 10.04 blev du faster även till en liten pojke, som skall hela Elias"

Jag blev inte lite glad, ja e överlycklig:) jag älskar verkligen bebisar. Jag har redan sex syskonbarn tidigare, är moster till tre och faster nu till fyra, moster är  jag åt två pojkar och en flicka och faster e jag till tre flickor och nu en liten pojke. Så jag är överlycklig, ska gå och börja handla bebisgrejer snart:)

I April blir jag faster igen, min yngsta bror får sitt första barn och nu längtar jag till den ungen "ploppar" ut. ska bli så härligt med alla nya bebisar i familjen, nu längtar jag till ja har egna barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0