Boktips nr1

Eftersom jag gillar att läsa böcker så kommer mitt första boktips till er.

Boken "Ps I Love you" som är skriven av Ceciala Ahern

Boken fick jag av mitt dåvarnade jobb och är en typisk tjejbok, en äkte kärleksroman, måste säga att jag aldrig hade tänkt läsa den. Men ungefär ett halvår senare hade jag inget att göra en dag och började läsa den boken och ja måste erkänna att jag tog med mig boken överallt och att ja läste ut den på en dag, ja både skratta och grät till den.

Har du sett filmen och du inte gillade den, så läsboken de är så annorlunda. boken är helt underbar!

Poäng: 5 av 5


Kommentarer
Postat av: nathalie

Åå jag älskar den boken, dock är jag riktigt besviken på filmen

2009-01-10 @ 16:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0