träffa älsklinge...

nu ska jag iväg o köpa glass o jurdgubbar innan jag ska träffa min älskling, plugget har gått jätte bra idag. Har skrivit klart nästan hela Abstrakten har bara slutet kvar dock kan ja inte skriva klart den då jag inte skrivit klart min sammanfattning. Med andra ord har jag "enbart" två punkter kvar inom resultatdelen, sedan är det sammanfattning och egna reflektioner som är kvar. Tror att jag ska göra klart abstrakten och resultatdelen i kväll, även sammanfattningen så jag enbart har egna reflektioner kvar. Kom även på att ja måste göra några diagram som förstärker resultaten och ta några skärmdumpar på min lösning till problemet. blir nog klar med allt i morgon, så på torsdag kan jag andas ut!

Ne nu ropar Ben & Jerry glassen på, och jordgubbarna hihi=)

Hörs senare när jag kommer hem, lär nog åka hem strax innan sju på så sätt hinner/orkar jag plugga en stund oxå.

Ha en bra dag så hörs vi sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0