lite shopping

KOm nyss hem o ush vad jag hatar när det är mycket folk. Men solen sken o jag var glad så det blev lite shopping trotts allt. Dock inte de lila skorna jag ville ha, då dem inte fanns i 36 eller 37, så det blev ett par andra samt en väska, en MP3 som jag kan titta på film i samt en present till storebrorsan som fyller år på söndag.

 

bilden på väskan e lånad från Biancos hemsida, vad tror ni om dessa med en enkel svart klänning? tror ni det blir bra till bröllopet i morgon? det bruna bandet från väskan så av so bli inte oroliga=)Nej nu ska jag åka till min stora syster så få ni se bilder på sovrummet lite senare.

Kommentarer
Postat av: Leonora

Sjukt snygga skor :D

Bianco är bäst :)



sv; ja det är så segt att skolor ska vara så dåliga på att informera :O

2009-02-27 @ 17:09:27
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Leonora: Tack, jo lite småkär blev jag i dem fast hade ändå velat ha dem andra i lila. Biaco har grymt snygga skor faktist.



Ush hatar när skolorna inte tar sitt ansvar

2009-02-27 @ 22:29:28
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0