I Biblioteket

Eftersom jag inte kan plugga hemma så åkte jag ned till biblioteket, ja kom hit vid 9 och ska vara här fram till fyra ungefär. hoppas att man blir på plugghumör snart.
Ska juh som sagt träffa Sofia o luncha med henne, efter det ska jag tillbaka till biblioteket o plugga till min älskling slutar jobbet. Vad ska ni göra idag då?

Förresten, fick ett sms av min kille för en liten stund sen, det är att han har tagit ledigt nästa vecka på måndag  tisdag för att bara umgås med mig, ska bli så mysigt, då vi inte träffat så mkt på sistonne då ja haft mkt att göra med gästerna och skolan. Men på Torsdag ska jag lämna in mitt slutprojekt, för på fredag är det dealine men då jobbar jag och inte kan ta mig in till skolan. Men de blir skönt att slippa tänka på det iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0