hemma igen

Nu är jag hemma igen, det va sååå mysigt att bara ses och umgås, vi grillade kött, åt sallad till och till efterrätt hade han köpt en massa gott, jordgubbar, hallon, honungmelon, annanas och physalis. Det va verkligen jätte gott han hade köpt en chokladkaka oxå fast den åt vi inte, frukten var mer lockande hehe, detta e verkligen ovanligt att höra från min men det är sanningen det va verkligen helt underbart gott med alla frukter.

Eftersom ja under sommarhalvåret har svårt tt äta frukter i och med att jag är pollenallergisk och kärnfruktallergist så har jag aldrig lärt mig äta frukt, men nu när det är vinterhalvår är det lättare att äta allt. Men får ointe vänja mig vid detta annars kommer ja bara vilja ha frukt under sommarn oxå.

Förresten ja har världens gulligaste gubbe, i förrigår satt vi och tittade igenom Biltema katalogen, sen fans det ett par grejer jag ville ha till datorn, bland annat en platta som höjerdator, en "port" där man kan ha flea usb portar. samt rengöringsdukar, då har han tydligen varit där igår och köpte det till mig, hur gulligt är inte det?

                                             


Han hade köpt rengöringsdukar oxå, fast de glömde jag bort när jag fotade, plus två par svarta tjocka och musiga tofflor, då jag jämt är kall om fötterna typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0