hemma

Så nu har jag kommit hem från killen, stackarn den nya pearcingen jag köpte till honom passade inte, men däremot kan mina galma piercingar passa honom så dem får han på torsdag. Han har piercat bröstvårtan, och även jag hade det, men tyvärr reagerade min kropp på piercingen så jag var tvungen att ta bort den efter 4 månader med problem. Till slut kunde man nästan se piercingen genom bröstvårtan, den hade nästan tagit sig upp till ytan så det va att anntingen fåtte en delad bröstvårta eller ta ur piercingen, blev jätte ledsen emn den åkte av:(

Har ni haft liknande incidenter vid piercingar?

Ne nu ska jag åka till min bror o se lilla bebisen en stund innan ja kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0