Hemma!

Hej blogg!

Kom precis hem från killen helt underbart!

Vi ska fira alla hjärtansdag på torsdag med en massa mys hemma, ja måste bara köpa något åt honom fast ja vet inte vad, tror ja ska köpa en fin "Påse" som jag fyller med kalsonger, nalle, choklad och ett kort där ja ska skriva hur mkt jag älskar honom och vad han betyder för mig! Vad tycker ni låter som en bra idé?

Idag var jag som sagt i skolan där satt jag o klasskompisen och pysslade inför kryssningen, vi gjorde kursbevis, lite pyssellådor och sån som skall med till konferansrummet som är bokat! Riktigt kul blir det iallfall!

Hur har er dag varit då?

Nu tänkte jag gå o lata mig framför tv:n en stund kolla vad som finns så kommer jag tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0