Hemma

Nu har jag varit hamma en stund, ja lyckades till och med somna i max 10 minuter framför tv:n då kan ni tänka er hur trött jag är, men skönt va det iallfall. Hoppas bara det inte påverkar min kvällssömn, idag vet jag faktist fortfarande inte vad som händer, killen ville ta en fika så vi får se, tänkte kolla med min yngsta storebror o hans partner om de vill med, men först ska jag piggna till o äta. Har kokat potatis, och stekt köttbullar med brunsås, oj höll nästan på att glömma lingonsylten *MUMS

Hehe, ja minns att den här rätten föll jag för när jag va 5 år, ja vägrade äta mat innan dess, men sen kunde ja inte sluta istället hehe. Men hur som helst ända sen jag va fem år har detta varit min favoriträtt. Vissa grejer växer man bara inte ifrån så e det. Har inte ni en sån favoriträtt?

Nu ska jag fixa min sås, potatisen är juh snart klar. Så vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0