hej

Hej blogg!

förlåt attjag varit så dålig på att uppdatera men nu äntligen är alla borta o ja kan koppla av sååå skönt. tänkte faktist lägga mig så jag inte är allt för trött när jag vaknar på morgon, för ja kommer ha en heldag med killen, undrar vad han planerat för oss under dem här två dagarna. Ska bli mysigt att bara vara för de va så längesen vi umgick bara vi två o hittade på en massa skoj. Ja har juh haft skola o han vet att det är viktigt för mig. Men i morgon o på tisdag så...

Nu tänkte jag ringa min gubbe kolla hur det går med gästerna o säga godnatt,

Tänkte även säga det samma till er, och jag lovar att jag hör av mig innan killen kommer o hämtar mig, så vi hörs i morgon.

Sov gott o dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0