hahaha...

Nu har jag hittat min mobilladdare, tror aldrig ni skulle kunna gissa vart den var=) Den låg inne i en stekpanna, skulle fixa mat när jag kom hem o då ser ja en sladd där tar ut den o så e det min laddare hur i *PIP* kan den ha hamnat där haha, det lär nog förbli ett musterium.

Mina skor har fortfarande inte kommit in på Bianco, men skall ringa dem i morgon kväll o då vet dem om skrorna kommer in på tisdag nästa vecka eller inte.

nu sitter jag hur som helst här med min tutti frutti ask från i går och med en Ramlösa Mango, som är jätte god o ja skall börja plugga, inte jätte mycket kvar men jag skall börja med att göra tre skärmdumpar som ja skall använda mig av, hoppas de inte tar allt för långt tid, sedan e det bara slutet av reflektionerna där bilderna skall ingå och sammanfattningen kvar=)

hoppas ni har en bra kväll så hörs vi sen kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0