God morgon

God morgon!

Vaknade för en stund sen, och ja sov ganska skönt i natt, äntligen nu kanske man kommer in i sina gamla rutiner igen:) Hur har ni haft det? Sovit gott?

Nu Har jag iallfall lagt på mitt andra lager av särkelsen jag använder, det ser ut som transparant nagel, och än så länge märker jag ingen skillnad men än har jag inte gett upp hoppet.

Nu ska jag upp, platta lite håret för att ge hur det verkligen blev, om det blev alldelses för kort eller om det bara känns ovant i och med att hon klippte upp mer än vanligt på mig.

Sedan ska jag in till stan och försöka hitta en present till min systersdotter som fyller år i morgon, tips på vad man kan köpa till en tjej som fyller 10 (tror jag, helt plötsligt känner jag mig gammal). Gud, Vad snabbt barn växer, inte tänker man på att även man själv blir äldre utan bara barnen hehe=)

Men men nu ska jag göra mig i ordning, och dricka en kopp kaffe innan ja åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0