god morgon

Har ni sovit gott i natt? Själv sov jag hyfsat bra har bara vaknat 4 ggr i natt så ja e nöjd.

Idag ska jag först iväg och vaxa mig, sedan ska ja  o svägerskan ta en snabbfika sen ska jag gå runt o kolla efter en topp till i kväll, för ikväll ska vi ut på restaurang med jobbet. Det blir säkert kul, fast än jag inte har speciellt mkt gemensamt med dem som jobbar där, då alla e minst 15 år äldren mig, men det blir säkert kul iallfall.

Så jag vet inte när ja hinner blogga igen, säkert när jag kommit hem från fikat med svägerskan, sen ska jag platta håret och sminka mig lite, ja fattar inte har fått en torr "fläck", (torr o torr ja vet inte men det ser ut som det) under vänstra ögat, vet inte vad det beror på eller hur den kom dit under natten:(

Ne nu ska jag hita något att smörja in den med. så hörs vi igen när jag kommer hem! Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0