god morgon

God morgon blogg!

Hade ni en bra dag igår? tyvärr hade jag varken tid elle rmöjlighet att logga in i går. Igår var verkligen en lång dag ingen mysigdag som jag hade hoppats på. Det började med att jag vaknade vid 8 fixade frukost sedan var det att åka ner till centrum med en al släktingarna, efteråt var det bara att duscha och fixa håret. inte bara på mg utan på två till. Sedan vid 18.30 åkte vi i väg till bröllopet, där var vi dansade o hade kul fram till 3 på morgonen. sedan va det bara att komma hem o sova, vilket inte var lätt men ja lyckades strax efter fyra iallfall. men ja kunde inte sova bra, så vid 7 vaknade jag, har precis fixat frukost, förhoppningsvis vaknar släktingarna snart. vi får se vad somhänder idag.

ne nu e ja sjukt trött ska försöka ligga o vila en stund, tror jag eller så kommer ja sitta vid datorn en stund vi får se...

hur som helst så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0