God morgon

Nu har jag lagt på första lagret av nagellacken, och väntar på att dem ska torka på innan jag lägger på andra omgången, brukar ni oxå lägga på två lager?

Idag blev det någon mörkröd/brun färg, Ganska fin faktist, ja kan visa bild senare idag när jag är klar, Jag är egentligen inte en riktig "girly-girl" men ja håller på o blird det allt mer och mer upptäcker jag, Jag har börjat gilla klackskor, börjat gilla smink, framför allt älskar jag att smink andra, och fixa deras hår, och ja har påbörjat en liten hatkärlet relation till nagellack, sedan klär jag mig mer flickigt nu, inte baggyjeans och sneackers längre. Killen klagar iallfall inte, men ja kan tacka Gudarna att han aldrig har sagt ett ord om detta, annars tror jag att ja hade dumpat honomför länge sen.

Är det bara jag som inte gillar att någon ber mig frändra mig? Jag vill att en person ska gilla/Respektera mig för den jag är inte för den jag kan vara, visst kan man ge sin åsikt om man t.ex. ska andla kläder tillsammans men man skall inte bestämma över vad den andra ska ha på sig, eller vad tycker ni?

nej nu ska jag lägga på det andra laget, sedan förbereda frukost, tills mamma och pappa kommer hem=) Ja hatar juh att äta frukost själv på helgerna när vi har möjlighet att äta tillsammans så gör vi det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0