fler arbetsdagar

Nu har jag äntligen kommit hem o ja e helt slut. Chefen ringde mig tidigare idag och frågade om jag kunde jobba denna helg, samt måndag o nästa helg, så nu ska jag jobba två helger plus en måndag, Måste juh tjäna extra pengar medan man pluggar. Jag har juh inte tatgit något lån då jag känner att om jag jobbar så klrar jag mig. På mitt jobb får jag en hyfsad bra lön för att vara kommunaltjobb. kan bero på att jag sommarjobbat o varit vikare till o från sen jag var 14 år typ. Jag gillar verkligen det jobbet för man lär sig såmkt, inte nog med det så träffar man på människor jag aldrig skulle träffat på annars. Jag vet inte om jag berättat detta men jag jobbar i Storkök inomäldrevården. Jag jobbar mest inom serveringen eller packningen. men på helger finns det bara servering. Men det är verkligen ett roligt jobb. Det e nog därifrån man börjar gilla matlagning o så. Eller vad tror ni?

Var förbi Bianco idag igen efter skolan och skulle kolla om mina skor kommit in, men NEJ nu säger dem att de skall komma in nästa månad istället, men inte när nästa månad, blir så iriiterad, däremot har jag hittat ett par andra lila skor som jag funderar på att köpa istället. så köper jag dessa i svartnär dekommer ut istället. Får nog tänka litepå det.

Hur har eran dag varit då? Nu ska ajg gå o tvätta av mig, duscha och sedan kommer ja in o säger godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0