Hemma

Nu har jag kommit hem och ja  e helt död, men de va så svårt att säga hejdå till Linda, vi hade jätte trevligt ihop. Först va det lite lugnt prat allmänt, men sen börja vi prata minnen och efter några glas vin vi garva så in i bara den. Tror att alla på restaurangen ville döda oss, förutom en man han verkade vara intresserad av det vi sa och la även till ett ord eller två själv hehe.

Riktigt trevligt och mysig hade jag idag! får nog boka in en dag med dig snart igen!

Men nu ska jag försöka sova då jag jobbar i morgon! Så tyvärr blir de inte att svara på kommentarer som jag hoppades men ska försöka svara på allt i morgon.

Ha det så bra nu så hörs vi i morgon *GOD NATT*

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Haha, jaa ;) tack

Ja, det är super! :D sj? ;)



Förresten.! Nu gäller det, SISTA CHANSEN att anmäla sig till sommarfinalisterna! Så ta chansen! desto mer du kommenterar desto större blir din chans! Lycka till!

2009-08-04 @ 10:31:44
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: F A N C Y

Fin blogg du har =) Allt bra med dig?

2009-08-04 @ 13:06:21
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0