underbar dag

Vi kom nyss hem o vi har haft en hel mysdag tillsammans. Först åt vi lunch ihop, gick runt i affärer, käkade middag på restaurang, tog en promenad då solen tittade fram, gick o handlade lite gott hem, dumpa av varorna hemma så träffade vi min bror o hans fru o hennes syster+bror och tog en fika med dem och nu kom vi hem. Älsklingen har hoppat in i duschen medan jag fixar ostbrickan och tar fram frukten, jordgubbar annanas melon, bigaråå, physalis mums. och vinet, är inte ett jätte stor fan av viner men ett glas ska väll gå ner. Sen kommer vi nog lägga oss i sängen o titta på film. Bara myspys idag.

Ne nu ska ja gå o göra klart innan han e klar. Hörs i morgon.

Hoppas ni haft en bra dag, och så ska jag passa på att säga God natt

Sen vill ja passa på o tacka min älskling för en underbar dag...

Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0