hemma

Nu är jag hemma igen efter att ha varit med älsklingen. Vibörjade med att ta en promenad runt stranden. Sen fick ja panik o inte kunde anad (för mkt pollen) så vi bestämmde oss för att åka hem, laga middag käka och bara umgås.. Nu tröttnade jag på honom och bestämmde mig för att åka hem, hihi skoja bara han börjar jobba tidigt o vill inte störa hans skönhetssömn o ja orkar inte sova därdå ja e ledig i morgon o det inte går några bussar där han bor (ute i ingenstans). Men det va mysigt att ses.

Så hur har er dag varit då?

Kommentarer
Postat av: em

Åh, får man höra några fina namn? Jo, jag har väl fantiserat lite men jag tänker mest på att jag måste fokusera på skolan, utbildning och skaffa ett jobb och såklart ha ett stabilt liv innan jag skaffar barn :P åh, vad mysigt att ta en promenad vid stranden <3

2009-04-16 @ 21:16:19
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0