hemma

Nu är ja hemma, passade på att handla en pesent till min brosdotter som fyller 5 (tror ja) i morgon eller på söndag, ush vilket minne man har. Men har iallfall köpt ett par rosa glittriga tofflor o lite ljudskivor och böcker, sånt borde hon tycka om...

Sen passade ja på o handla lite grejer hem, köpte även chasewnötter som ja tänkte ta emd mig till praktiken på måndag så har man någo att tugga på när man blir småhungrig eller när blodsockret minskar framåt eftermiddan.

Har inte riktigt planerat vad ja ska gör ikväll känner mig trött o han ont i ryggen. Kille vill att ja ska med dem o festa sen i kväll, men i och med att ja jobbar i morgon känner ja inte för det, men ja har erbjudit mig att omma o hämta honom sen på kvällen, men ja tror inte han kommer ringa. Men vi får se!

Ne nu ska ja vila lite hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Okej, jag ska bara se talang :D

2009-04-03 @ 19:30:20
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0