en sak mindre att göra...

Har precis bokat taxi till i morgon kl 04,00 ska taxin hämta mig och köra mig till arlanda. Mitt flyg åker vid 6 på morgonen. Ush bara tanken på detta gör mig sjukt trött. Innan ja åker känns det som om man har 200 grejer som ska fixat. Eftersom jag tappade mitt foundation igår så gick flaskan sönder, sen tappade jag min rouge oxå, sen den fick ja slänga inte nog med det tappade jag min Mascaraborste i toaletten. Snacka om att jag hade en dålig sminkdag igår hehe. Så jag måste iväg o käpa lite smink idag. Vill juh inte se helt sjuk ut när jag är på Kick-off/utbildningen i morgon. Efter det ska jag försöka träffa min älskling en liten stund oxå. Sen måste jag packa, har två kameror och ett stativ jag måste ta med mig förrutom allt annat, bara jag inte glömmer nåt...

Ska snart röra mig härifrån, om säg en timma eller nåt, så vad ska ni göra ikväll då?



Bild från Patrick Andersson

Kommentarer
Postat av: Leia

Vet ej. Ska väl bara prata då tror jag. :P

2009-04-27 @ 14:18:03
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0