en lista för att lugna ner mig...


1. När gick du upp idag?

kl 6

2. Diamanter eller pärlor? 

Diamanter


3. Senaste filmen du såg på bio?

The way of love


4. Favorit tv-program?

  Simpson


5. Vad åt du till frukost?

en macka, med skinka


6. Vad är ditt / dina andranamn?

Nathalie


7. Din favoritmat?  

 potatis köttbullar, brunsås o lingonsylt


8. Vilken mat gillar du inte?

kyckling, skaldjur


9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

Takida


10. Vilken bil kör du?

Volvo eller saab


11.  Vilken är din Favoritmacka? 

Älskar många olika mackor, mozarella mackor. Vanliga ost o skink, leverpastej. Älskar mackor


12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? 

falskhet, o folk som snackar skit


13. Vilka är dina favoritkläder?

kläder?! hmm Får jag välja skor fast än det inte är kläder på det sättet?!


14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?

Venezuela


15. Favoritklädmärke?
Har inga, bryr mig inte om märken så länge det sitter snyggt på så e jag nöjd

16. Var vill du dra dig tillbaka? 

Borta bra men hemma bäst, så i Sverige, men vill ut o resa mkt.


17. Favorittid på dagen?

efter jobbet/skolan

18. Var är du född?
Södertälje

19. Vilken är din favoritsport att se på?

tittar inte på sport, men ska de bli nåt så måste jag nog säga handboll


20. Coca Cola eller Pepsi?

varken eller, dricker inte läsk bara bubbelvatten.


21. Fotboll eller ishockey?

pest eller kolera?


22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?

morgonmänniska

23. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr, hatar fötter

24. Vad ville du bli när du var liten?
polis, fram till jag såg en skrivmaskin, då ville jag hålla på med datorer o utbildning

25. Bästa barndomsminnet?

finns mkt, kan inte tänka mig en bättre barndom än den jag haft...


26. Varit i Afrika? 

nej


27. Nånsin rullat in någon i toapapper?

nej!


28. Varit med om en bilolycka?

Ja

  

29. Favoritdag i veckan?

beror på humör, men oftast fredag

30. Favoritblomma?

Rosor


31.  Favorit-snabbmatsrestaurant?

 beror på humör även där, ibland mc Donalds, ibland Max o i bland Burger King


32.  Har du någon cykel?
ja, fast den används inte

33. Vem fick du senaste mailet från?

min syster


34. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

I nästan alla skobutiker


35. Senaste personen du delade en middag med?

 Mamma o pappa

36. Vad sysslar du med just nu?

Jobbar med att analysera ett arbete

37. Favoritfärg?

Blå


38.  Hur många tatueringar ? 
en liten


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej dom är så otroligt söta! :D Jaa precis..



Vad har du gjort idag då? :)

2009-04-21 @ 16:24:20
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0